Prilagođeno pretraživanje

ponedjeljak, 10. siječnja 2011.

Ja, ja i Irena(neznam koja ne znam niti jednu vrijednu spomena) i još neka laprdanja

Rođenja se kao i svi ostali fenomenalno sjećam. Od ružne doktorove face, do preneražene face onesviještenog tate na podu rađaone i mame koja je istom ocu psovala sve po spisku govoreći da ju više nikad neće taknuti zbog ove muke koju je prošla rađajući mene. Sva sreća, nije ostvarila prijetnje pa je bilo još podmlatka od njihove strane.

Prvih par godina je prošlo dosta maglovito i ne sjećam se ničega osim kako sam par puta jako gadno pao. Jedanput sam se uspio i zalit loncem vruće vode. Srećom nije bila toliko vruća voda pa nije bilo posljedica. A to su tek bila prva iskušavanja granica vlastite gluposti. Vrtićko razdoblje se sjećam po kaznama koje sam dobivao jako često. I od djevojčica i od teta. Eh onda sam bio pravi mali Don Juan vrtića "Maslačak". Mislim da sam onda pokupio pljuski od žena više nego čitav život kasnije. Al treba učiti od malena da im kasnije pljuske teško ne padnu. Školsko razdoblje proteklo je mirno sa povremenim šljivama i razbitim nosevima, prvim pravim simpatijama itd. Srednjoškolsko razdoblje nije bilo puno drugačije. Studentsko razdoblje još traje tako da o tome ne mogu puno pisati. Valjda će i to razdoblje uspješno završiti.

Ajd da sad malo pređemo preko tih dosadnjikavih temica i pišemo nešto zanimljivije.Evo o susjedima. To je uvijek zanimljivo :)

Prva susjeda je barem meni smiješna. Redovita je svaku nedjelju na misama,zornicama,pobožnostima i slično a preko je nje prošlo pola grada. Najžešći je bio poštar koji je par godina dolazio svakih par dana. Zato i jesu valjda sva djeca dosta različita :D

Drugi susjedi su isto zanimljivi. Mogla bi se ta porodica zvati kuća debele mame samo bi onda bio problem koga tako nazvati jer su svi takvi :D Dobili su dvije snahe koje su k njima došle normalnih težina i sad par godina kasnije svaka ima barem 50 kila više stočne vage. A nije niti to tako loše. Sin od 6 godina njihov ima oko 60 kilograma. Mali je prava bomba. Još će i mene začas dostići

Treći susjed nije nimalo manje interesantan. U slobodno vrijeme lovi jastrebe po šumama starim kostima od piletine. Ima i nekoliko pasa starih po nekoliko godina nikad okupanih koji s njime spavaju u postelji. Nenadmašno. Imao je dva tjedna i ženu al shvatljivo,pobjegla je glavom bez obzira kad je vidjela da nema pomoći tipu.

O čemu da još laprdam? Nemam neku inspiraciju. Gladan sam, u frižideru neka pašteta i suha salama, a obojeg mi je već dosta budući da sam već par godina stalno na takvoj prehrani otkad studiram u Zagrebu. Ali ta pašteta i salama su valjda jedino nepokvareno u tom frižideru. Bilo je donedavno nekih umaka kojima je istekao rok trajanja prije 5 godina,mesa u ledenici koje je čisto potamnilo.tjestenine pobijeljene od starosti i tako. Sad su trenutno ostala samo cimeričina jaja(nije transvestit,kokošja jaja) kojima je istekao rok prije dva mjeseca. Ali to je još ispod prosjeka isteka rokova trajanja tako da je još prihvatljivo. Al ne bi bilo prihvatljivo da se neko od tih jaja razbije pa da usmrdi čitav stan. E da. Brijem da ću bacat ta pokvarena jaja na onog Cigana koji svaka dva dana oko 7 ujutro ide ulicom i viče da prodaje jabuke i krumpir. Dugo sam smišljao kako mu se osvetit i evo sad dobre prilike...buahahaha :D

Mislim da bi ovo bilo dosta zasad. Moram i ja ići spavat. Ako ne odem spavati opet ću biti naotečen kao da me ugrizlo pol milijuna onih komaraca kapitalaca. A i ovak nisam neki reprezentativni primjerak tako da...

Pozdrav



Nema komentara:

Objavi komentar