Prilagođeno pretraživanje

ponedjeljak, 10. siječnja 2011.

Uvodni post

Pozdrav svima

Evo i ja došao da se utopim u moru svakakvih značajnih i beznačajnih web stranica. Po čemu će ova biti drugačija? Pa vidjet ćete i sami,ako će tko ovo uopće čitati,jer nisam siguran da ću i ja htjeti ovo pročitati, a kamoli netko drugi :)

Pa ajde da počnemo s nekom temom. Bit će ako Bog da i boljih tema, ovo je samo nešto što mi prvo palo na pamet. A znate kako se kaže: "Prvi se mačići bacaju u vodu". Nadam se da ih nećete bacati u vodu da ne bi završili kao ona Bosanka otprije godinu dvije koju je pola svijeta htjelo raspet jer je stavila na youtube kako tamani sa nekim svojim frendom štence bacajući ih u vodu. Ehh sad sam skrenuo s teme(nadam se da nisam i sa uma).Ajd idemo početi pisati nešto kak se spada.

Smjer ovog bloga

Blog će imati najvjerojatnije dvije kategorije:ozbiljniju i neozbiljnu kategoriju. Što će se nakon nekog vremena više sviđati čitateljima(ako će ih biti) to će prevagnuti i u tome će se smjeru dalje pisati. Što se tiče kategorije OZBILJNO, to neće biti nikakvi teški tekstovi niti dosadni(barem meni) nego nešto tipa preporuke filmova,web stranica i slično. Ona NEOZBILJNA kategorija će biti jako neozbiljna. Na podrugljiv i ironičan način komentirat će se nedavni,davni i pradavni događaji. Nadam se da će vam se svidjeti jer nekako i sam pomalo živim takav sličan veseli i zafrkantski način života.

Eto to je to,za koju minutu dolazi prvi kak se spada članak pa se nadam da ćete uživati u njemu.

Nema komentara:

Objavi komentar